wtorek, 23 lutego 2016

Rozdział 9:Trudny Wybór Foxyego

-Zamknij się i też zabijaj nocnego strażnika!-krzyknął do mnie Toy Freddy.
-Ale ona nic nie zrobiła!- krzyknęłam do Toy Freddiego.
-Lepiej się mnie słuchaj!-krzyknął Toy Freddy.
-Bo co?-powiedziałam odważnym głosem.
-Golden Freddy! Mangle jest tutaj!-krzyknął Toy Freddy w stronę Części/Serwis. Nagle drzwi do Części/Serwis się otworzyły, a z Części/Serwis wyszedł Golden Freddy ze złowieszczym uśmiechem:
-Widzę, że znowu się spotykamy.-powiedział Golden Freddy ze złowieszczym uśmiechem.
-Toy Freddy. Dlaczego zawołałeś Goldena Freddyego?-spytałam ze łzami w oczach.
-To musiałaby być kara za to, że nie chcesz zabijać nocnego strażnika.-powiedział Toy Freddy ze złowieszczym uśmiechem.
-No to dokończę to co zacząłem.-powiedział Golden Freddy i wyjął zakrwawiony nóż. Nagle do pokoju wbiegł Foxy. Był trochę zakłopotany, bo nie wiedział co wybrać:
1.Zabić nocnego strażnika i pozwolić, żeby Golden Freddy zabił Mangle.
2.Uratować Mangle przed Goldenem Freddym i pozwolić innym animatronikom zabić nocnego strażnika (bo Foxy sam by chciał zabić nocnego strażnika.)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hej! Chciałabym przeprosić za to, że długo czekaliście na rozdziały. To było dlatego, że nie miałam pomysłów :P Tutaj chciałabym pozdrowić Kuki :D ( bo w tamtym rozdziale pozdrowiłam Mile). I jeszcze raz przepraszam za długą przerwę w rozdziałach.

9 komentarzy:

  1. Łaaaaaaa... zobaczyłam sie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A może robimy tak, foxy bierze goldena i rzuca w toy freddiego, potem bierze mangle i strażniczkę pod pachy po czym robi epickie z buta wjeżdżam do biura (przy czym towarzyszy im piosenka ,,turn down for what'') sie tam chowają a foxy jeszcze na koniec robi poze supermana. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły pomysł, tylko mała poprawka. Foxy odbiera nóż Springtrapowi i rzuca nim o ścianę. A dalej to samo tylko bez strażnika. :P

      Usuń
    2. Niezły pomysł, tylko mała poprawka. Foxy odbiera nóż Springtrapowi i rzuca nim o ścianę. A dalej to samo tylko bez strażnika. :P

      Usuń
    3. A będzie ,,turn down for what''

      Usuń