piątek, 26 lutego 2016

Rozdział 12: Mam Być Dziewczyną Zielonego Królika?!

-Zostaw mnie! Czego chcesz?-krzyczałam w niebo głosy.
-Przysłał mnie tu Golden Freddy, żebym cię zabił.-powiedział wyciągając nóż.
-Chociaż... Jesteś całkiem ładna. Żal mi by było zabić taką ślicznotkę, jak ty.-powiedział i schował nóż.
-Co masz na myśli?-spytałam przestraszona.
-Mogę cię nie zabijać, ale jest 1 warunek. Masz być moją dziewczyną.-powiedział uśmiechając się złowieszczo.
-Co?! Nie!-krzyknęłam.
-W takim razie, żegnaj.-powiedział i wyjął nóż.
-Albo nie. Zrobimy inaczej. Jak się nazywa twój chłopak?-spytał się ze złowieszczym uśmiechem.
-F-Foxy.-powiedziałam wystraszona.
-Znam go! No to będzie łatwo.-powiedział i wyszedł. Co on miał na myśli mówiąc, że będzie łatwo? Po chwili usłyszałam głośny krzyk. To był Foxy! I dobiegał z Części/Serwis! Co on mu zrobił! Szybko pobiegłam do Części/Serwis. Przed moimi oczami był ten zielony królik z nożem w ręce:
-Mangle. Bądź moją dziewczyną, albo pożegnaj się ze swoim chłoptasiem.-powiedział i przyłożył nóż do gardła Foxyego.
-Nie! Zrobię wszystko co zechcesz! Proszę! Nie zabijaj Foxyego!-krzyczałam równocześnie płacząc.
-No to bądź moją dziewczyną.-powiedział królik ze złowieszczym uśmiechem...

8 komentarzy:

  1. Czy mi się zdaje czy ty oglądasz tony crynight bo z tym springtrapem, foxym i mangle to prawie ta sama historia. I tak fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet Springtrap ci się nie przedstawił, a już chce abyś była jego dziewczyną. Współczuje ci Mangle. x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś mógłby to niech zrobi dla springtrapa zaproszenie na moje lekcje (bólu) dobrych manier

      Usuń
  3. Nawet Springtrap ci się nie przedstawił, a już chce abyś była jego dziewczyną. Współczuje ci Mangle. x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet Springtrap ci się nie przedstawił, a już chce abyś była jego dziewczyną. Współczuje ci Mangle. x3

    OdpowiedzUsuń