poniedziałek, 8 lutego 2016

Rozdział 5: Foxy i Ja Jesteśmy Parą

W końcu zebrałam się na odwagę i poszłam jeszcze raz do Części/Serwis. Tym razem sama. W Części/Serwis zastałam tylko Foxyego. Całe szczęście, że tylko jego. Postanowiłam z nim porozmawiać:
- Cześć Foxy.- zaczęłam.
- O, Mangle...- powiedział Foxy dziwnym głosem.
- Coś się stało?- spytałam się Foxyego.
-Nie nic.- powiedział Foxy nadal dziwnym głosem.
-Przecież widzę, że coś cię gryzie.- powiedziałam.
-No dobrze. Boję się o ciebie...- powiedział Foxy.
- Ale jak to?- spytałam się Foxyego.
-Pamiętasz jak Golden Freddy chciał cię zabić?- spytał się Foxy.
-Tak.- powiedziałam.
- I boję się, że Golden Freddy nie odpuści i będzie próbował cię zabić!- do oczu napłynęły Foxyemu łzy.
-Dlaczego chcesz mnie przed nim chronić?- spytałam się.
-Bo... Ale...- wachał się Foxy.
-No mów. Spokojnie.- powiedziałam.
-Ale się nie denerwuj. Dobra?- powiedział.
-Ok.- odpowiedziałam.
-Ja się w tobie zakochałem...-zarumienił się Foxy.
-Aha.- zarumieniłam się tak samo jak Foxy. Ja też coś do niego czułam:
-Ja też się w tobie zakochałam...- powiedziałam i go złapałam za rękę. Aż tu nagle Foxy mnie pocałował! Oczywiście dałam się pocałować. Tą romantyczną chwilę zakłuciła Chica (z FNAF 1). Patrzyła się na nas. Nie mogła powstrzymać się od śmiechu:
-Zakochana para: Foxy i Mangle!- wyśmiewała się Chica.
-No i?-wkurzył się Foxy.
-Sorry.-powiedziała Chica.
-Mangle! Uciekaj stąd! Golden Freddy tu idzie!- krzyknął Bonnie (z FNAF 1)wbiegając do Części/Serwis. Ja szybko wstałam i wybiegłam...

2 komentarze:

  1. Uuu...Mangle i Foxy...Daj Next rozdział...tylko z tym o czym mówiłaś, a potem wykożystaj mój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu...Mangle i Foxy...Daj Next rozdział...tylko z tym o czym mówiłaś, a potem wykożystaj mój pomysł.

    OdpowiedzUsuń