poniedziałek, 28 marca 2016

Rozdział 19:Prawda wyszła na jaw

Do pokoju nagle wszedł Foxy (na szczęście nic nie podejrzewał):
-Elo, skarbie :3-powiedział Foxy całując mnie w usta.
-Wara ode mnie!-krzyknęłam (w sumie, to nie wiem co robiłam xD)
-Skarbie, coś nie tak?-spytał zdziwiony Foxy.
-Skarbie?!-krzyknął zdziwiony Vinc.
-Tak, a coś nie pasuje?-powiedział Foxy. No i się zaczęła kłótnia Vincem z Foxym i prawda wyszła na jaw:
-To wszystko nie tak jak myślicie. Nie wiedziałam, którego z was wybrać.-powiedziałam zawstydzona. A później chłopcy bez słowa sobie poszli. Co ja narobiłam? Żałuję, że to zrobiłam.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hejo wam! Otórz postanowiłam, że będę pisała rozdziały raz dłuższe raz krótsze. Sorry, że długo nie było rozdziałów, ale miałam dużo spraw na głowie, łącznie z Wielkanocą. Zapraszam was na bloga mojego i Mili: cmpimz.blogspot.com. Miłego czytania! I jeszcze 1 sprawa, to rozdział na Wielkanoc! ^^ Wesołej Wielkanocy! (to rozdział zrobiony w Lany Poniedziałek)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz