środa, 9 marca 2016

Rozdział 14:Springtrap śmiesznie myje zęby!

-Już...-wymamrotał Springtrap. Poszłam do łazienki po pastę do zębów, szczoteczkę i kubek z wodą:
-Myj te zęby.-powiedziałam podawając mu wymienione powyżej rzeczy. To wyglądało tak śmiesznie:
Nie mogłam powstrzymać się od śmiechu!:
-Co?-powiedział Springtrap.
-Nic.-ledwie to powiedziałam.
-Widzę, że się śmiejesz.-powiedział do mnie Springtrap.
-Nie.-powoli dławiłam się że śmiechu. Jak Springtrap umył zęby i je wypłukał, podszedł do mnie i chwycił za gardło:
-Jak jeszcze raz będziesz się ze mnie wyśmiewać, to pożałujesz.-powiedział i mnie puścił. Patrzył się na mnie zimnym wzrokiem, tak jak Golden Freddy...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hejo! Ja chciałabym tylko ogłosić, że Miła założyła bloga razem że mną (w sumie to ona mnie do niego zaprosiła, a wiecie jaki mam talent w opowiadaniach i Miła też, więc myślę, że wam się spodoba :).) adres bloga: akademia-fnaf.blogspot.com. Zapraszam :) A i 2 sprawa wczoraj dodałam trochę "bajerów" na bloga, które mogą się wam spodobać. To tyle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz