piątek, 11 marca 2016

Rozdział 15:Layla jest duchem! ^^

Później Springtrap zachowywał się dziwnie. Np. mówił takie słowa "Ała! Ała!" Dlaczego to ja nie wiem. W końcu miałam tego dość:
-Springtrap! Co ty wyprawiasz?!-krzyknęłam.
-Duch jakiejś dziewczyny rzuca we mnie talerzami! Przestań!-krzyczał Springtrap. Postanowiłam zadzwonić do psychiatryka (pójść po Marionetkę).
-Oj. Nie jest dobrze.-powiedziała Marionetka i się uśmiechnęła diabolicznie.
-Co?-spytałam się.
-Layla jest w świecie rzywych.-szepnęła do mnie.
-Marionetka!-krzyknęłam i ją mocno przytuliłam.
-Jesteś wspaniała!-dodałam.
-Nie ma za co.-powiedziała i uśmiechnęła się do mnie, a ja odwzajemniłam uśmiech.
-Gdzie ona jest?-szepnęłam jej na ucho.
-W moim pokoju.-szepnęła Marionetka. Udałam się do jej pokoju. Faktycznie tam była!:
-Layla!-krzyknęłam i chciałam ją przytulić. Byłam taką szczęśliwa! Golden Freddy teraz nie da rady jej zabić, bo jest duchem! Ale ważne, że jest wśród nas!:
-Cześć!-krzyknęła Layla z uśmiechem.
-Dobrze, że jesteś wśród nas!-krzyknęłam również z uśmiechem. To było takie fajne! Marionetko! Moja bohaterko! ^^
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hejo! Mila podsunęła mi pomysł o rozdział, w którym będzie duch Layli. Pozdro dla Mili .^^

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) o i sory za poprzedni kom..

    OdpowiedzUsuń
  3. Layla-zwykła dziewczyna zatrudniona jako stróż nocny, ale teraz... Trzyn. trzyn trzyn trzyn. trzyn trzyn trzyn. trzyn trzyn trzyyyyyyyyyyn. teraz jest duchem Dam Dam DAAAAAAAAAAAAMMMM!!! XD

    OdpowiedzUsuń