niedziela, 13 marca 2016

Rozdział 16:Vinc

Po chwili do pokoju wbiegł Springtrap:
-Layla?!-powiedział Springtrap. Skąd znał jej imię?!
-Skąd znasz jej imię?!-krzyknęłam.
-Jak mógłbym nie pamiętać imienia swojej siostry?!-powiedział.
-Vinc?-spytała się Layla, a potem dodała.-Czy to ty?
-Tak siostrzyczko!-krzyknął Springtrap z uśmiechem (tzw. "Vinc")
-Eeeeee...-powiedziałam niekumata.
-Mangle. Poznaj mojego brata.-powiedziała Layla pokazując na Springtrapa. ("Vinca")
-Marionetko?-spytała się Layla.
-Tak?-powiedziała Marionetka. Dalej nie wiem, bo szeptały między sobą:
-Zgoda.-odpowiedziała Marionetka z uśmiechem.
-Mangle? Możesz wyjść?-spytała się mnie Marionetka.
-Czemu?-spytałam się jej jednocześnie patrząc na Laylę.
-Zobaczysz.-powiedziała Marionetka, a ja posłusznie wyszłam.
Za drzwiami słyszałam jakieś krzyki.
Później mogłam wejść.
Za drzwiami ujrzałam piękną, fioletową postać...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mila, ty marudo! xDDDD Sorry za krótki rozdział, ale piszę to wieczorem :P  A teraz dobranoc xD

2 komentarze: