wtorek, 8 marca 2016

Rozdział 13:Springtrap nie myje zębów! xD

-Zgoda.-powiedziałam patrząc się smutnym wzrokiem na Zielonego Królika.
-Zapomniałem się przedstawić. Jestem Springtrap.-powiedział i ucałował moją dłoń. To było takie ochydne. Później chciał mnie pocałować w usta! Niestety dałam się i to było smutne (XD):
-Ochyda! Zaraz... Śmierci ci z japy!-krzyknęłam (XD).
-Sorry...-powiedział zawstydzony Springtrap.
-Co?-spytałam się Springtrapa.
-Bo...-mówił zawstydzony Springtrap.
-Bo co?-spytałam coraz bardziej zaciekawionym.
-Ja...-dążył Springtrap.
-Co w końcu?-spytałam się.
-Ja...-ciągle mówił Springtrap i ciągle był zawstydzony! Miałam powoli tego dość:
-Wyksztuś to z siebie!-krzyknęłam na Springtrapa.
-Ja nie myję zębów (xD)-gdy Springtrap to powiedział patrzyła się na niego zdziwionym wzrokiem. On nie myje zębów?! (XD) Z 2 strony to jest śmieszne, ale nie chce się z nim całować, póki nie umyje zębów!:
-Umyjesz te zęby?-spytałam się Springtrapa.
-Nie...-powiedział zawstydzony Springtrap (nie wiem czemu).
-Hę?-byłam ździwiona.
-Ja nie lubię myć zębów...-powiedział zawstydzony.
-Myj zęby!-wrzasnęłam na Springtrapa.
-Nie...-powiedział Springtrap.
-Już!-byłam bardzo wkurzona (xD zmuszam Springtrapa do mycia zębów)...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Macie next rozdział marudy XD. Postanowiłam pisać trochę z humorem. Mam nadzieję, że się spodoba. :) To jest rozdział na Dzień Kobiet. Wszystkim kobietom wszystkiego najlepszego!(chociaż sama nią jestem XD).

6 komentarzy:

  1. Wtf?! To on w końcu umyje te zęby? XD Springtrap marsz do łazienki bo ci z japy śmierdzi! XD Bo zawołam Foxiego i ci w dupe przywali pastą i szczoteczką! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To mangle cie nie będzie kochać...a ja już ide po foxy'ego! Bój się śmierdztrap xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Springtrap = każdy chłopak. Idealnie ich odwzorowałaś XD

    OdpowiedzUsuń