środa, 20 kwietnia 2016

Rozdział 21:Vinc mnie zgwałcił ;-;!

-Ej! No weź! XD-powiedział robiąc słodkie oczka.
-Nie i koniec.-powiedziałam, aż tu nagle mnie gdzieś zaciągnął. Zobaczyłam, że jestem w pokoju... Vinca?! Zaczął mnie rozbierać! (Uwaga! Ci, którzy nie są zboczeni, radzę, żeby skończyli czytać ten rozdział, bo dalej są treści erotyczne XD)
Później sam siebie rozbierał! *cenzura ;3* Zgwałcił mnie! To niemożliwe ;-;! Czemu ja?!:
-Wiesz co? Jesteś niezła w łóżku.-powiedział puszczając do mnie oko.
-Wal się, ty zboczeńcu!-myślałam, że mnie kocha ;-;. Szybko po przebraniu się pobiegłam do Foxyego z głośnym płaczem:
-Mangle! Co się stało?-spytał się zaniepokojony Foxy. Widocznie mu na mnie zależy:
-Zostałam... ZGWAŁCONA PRZEZ VINCENTA!!! T^T-krzyknęłam bardzo głośno płacząc.

3 komentarze:

  1. Vincent zabije cie!! Wiem, że jesteś moim bratem, ale KUŹWA ZABIJE CIE!!! JAK MOGŁEŚ TO ZROBIĆ MANGLE?! NIENAWIDZE CIE BARDZIEJ NIŻ GOLDENA FREDDYEGO!
    ~Layla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldi: YAY! ^.^
      Vinc:nie ciesz się zbytnio bo cię zabiję
      Goldi: ;(

      Usuń
  2. Layla: Jesteście obaj tępi jak buty. Za niedługo będzie podwójna zemsta. Muhhaaha xD

    OdpowiedzUsuń