poniedziałek, 13 czerwca 2016

1K WYŚWIETLEŃ!!!

Przede wszystkim pragnem podziękować Mili. To dzięki niej poznałam Bloggera. Dziękuję Ci *oklaski*. Kuki też pragnem podziękować, bo była moim 1 (nie licząc Mili) czytelnikiem. I jest ze mną do teraz na blogu :3. Tylko teraz nazywa się Aniela Piątek. A o to special:
Biedna Mangle ;(. Płacze, bo usunęła ciążę nożem. Pewnie 1/5 osób na tym blogu nie zauważy, że Mangle klęka, a i zjebałam rysunek ;(. Ale kto wie. Może dam ten pomysł na bloga? >:D Jeszcze raz danke osobom powyżej. Będę was nazywała Liskami, oki?
Nara, Liski! :*

3 komentarze:

  1. hej, dobra ok to lecę paaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeemmmm.....czemu nic nie piszesz? ;-; WRÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓĆ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey ^^
      Tak, wiem, ten kom był 2 lata temu, ale czuję, że nie mg tego tak zostawić xD
      Cóż, nie piszę tego bloga, bo to naprawdę wygląda źle xD To wszystko jest takie głupie, że śmieję się, czytając to :'D
      Nie usunę bloga ze względu na to, że właśnie tu wstawiłam moja pierwsza twórczość związana z opowiadaniem.
      Z FnaFem nie kończę, zrobiłam sb dłuuugą przerwę i mam zamiar zacząć od nowa, ale na innym blogu.
      Przepraszam za datę i żegnam ^^
      ~ The Mangle/Angel Girl :3

      Usuń